min lilla dag

Janu... idag började jag med att äta frukost, sen städa lite huset. Jag dammsugade lite heheh. Seeen gick jag ut, fick vänta på bussen (eftersom jag missade den..), fick vänta 30 min... jäkla regn gjorde inte saken bättre >_>. Seeeen, så träffade jag några kompisar, vi åt lite, sen gick vi runt lite, sen gick vi hem till mig... och gjorde typ ingenting? xD vi satt och skratta bara... och jag vet inte ens om vad XD Sen... öh... efter de gick dom hem? XD och nu satt jag och läste några manga, eftersom alla nya kapitel kommer ut idag (A). One Piece, Naruto, Bleach osv (fanns några mer också), och Gintam (<- fast jag läste raw). Nu sitter jag och gör...ingenting XD

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback