min dag + gintama

Well.. idag vaknade jag och skrev min religions grej; Buddhism, och en jämförelse mellan BUddhism och Kristendom. Är inte riktigt klar än... kom nyss hem heheh
Klockan 6 tog jag o några kompisar bussen hem till en till en kompis, där vi hade middag o sånt. Var väl helt okej.. inte så jätte kul men määh, stör mig inte ett dugg 8D nu är jag iaf hemma och geekar igen (A)
Nu över till gintama! Har sett på måånga gamla avsnitt nu.. och väntar på den engelska utsläppet av senaste kapitlet (även om jag läst raw versionen), av att jag läser det får jag ont i huvudet xD är inte van att tänka så jäkla mycket...

Men den senaste kapitlet är så jäkla skön!! Man får se Takasugi, and he kicks ass!! Men vad jag är mest chockad över... är Nobume... like... woah... like ... what the faq??? Jag saknar faktiskt en karaktär... Och det var jäätte länge sen jag fick se honom..; Kamui!! Jag tycker att han ska börja vara med lite nu, hoppas att han dyker upp på nästa seriösa arc :C
Nä men, nu ska jag dra och göra ngt.. antingen kolla på dom nya avsnitten av olika animes som släppts idag, eller kolla på ngn gamal avsnitt av gintama... eller helt enkelt spela Hakuoki på min psp 8D

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback