Min bokhylla och bilder jag ritat

Personer har nog varit intresserade över mina manga, bilder jag ritat, och annat(?) xD så jag tänkte ladda upp lite KORT om de, eftersom jag är lite ''blyg'' lol XD men här nedan kan ni se min bokhylla med all min manga, och bilden bredvid är på de senaste 5 chibis bilder jag ritat;

Först om min mangahylla; Den översta hyllan är inte så mycket sammlar av mig; Mina två äldre syskon var sammlare på sina ''favoriter'' när de var yngre, sen för några år sedan ville dom slänga böckerna, så jag tog dom istället. Hmm... Som ni ser har jag mest av One Piece; jag älskade ju One Piece en lång period innan jag blev mer anime beroende av andra serier. Sen är det nog Gintama böckerna jag har mest av, tror jag >_> (om man räknar bort första hyllan, hehehe). Och för personer som säger att jag har många böcker; hahahah herregud, jag har älskar manga och anime nästan hela mitt liv och har bara såhär många, medan personer som älskat i de 2 - 3 år har dubbelt så mycket än mig... och där ska man säga; ohhhjääävlaaar O_O xD
Nu över till bilderna jag ritat; Tyvärr är det bara chibi bilder, vilket jag tycker faktiskt är helt okej, för jag kan då sålänge öva på att färglägga bilder och sånt. Och för att säga er, INGEN av dom chibisarna tillhör mig (alltså karaktärerna), de tillhör någon annan person som har ''betalat''(vet inte vad jag ska skriva annars XD...gett mig points?..) för att rita , och några av bilderna är sämre än den andra o så, jag förbättras liksom inte, mina skills går upp och ner hela tiden... finns inget upp bara... hahah herregud så fail xD
Jag håller på med en till bild just nu (min senaste är bruden i militär kläder), med Cloud och en annan karaktär som tillhög ngn, kommer antingen göra klart den idag eller imorgon... Men mina bilder går att hitta på DA-större kvalité också, bara att svänga förbi där, eftersom jag inte gillar att lägga upp mina bilder ngnannan stans xD

Kommentarer
Postat av: Suukichan

du är ju jätteduktig på att rita.. Q______Q



Jag har inte så mycket manga.. plus att jag inte har någon bra hylla så allting ligger i en hög på en liten hylla på väggen.. Måste köpa mer mangor..när jag får pengar.. 8'3

2012-04-21 @ 14:58:55
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback