MAKORRA!!!!


Så mycket leaks/spoiler kommer ut hela tiden hahaha omg, det finns myyyycket mer. Och jag vill sluta visa dom här XD men det går inte!! gaaah älskar Mako och Korra >w< omg omg
det är bara 10 minuter kvar tills Legend of Korra episode 3!! Ska det den streamad (dålig kvalite), men kommer se den om 10 minuter, sen kommer jag se på den ba versionen eftere 8D oHhohoho faangiiiirl <3
Hahaha, eller jag ska försöka se den streamad iaf >_> ...personen jag skulle kolla från försvann XD aaahhh, I need to watch it O_O

Kommentarer
Postat av: Suukichan

Det är nog den enda girlxboy pairing som jag faktiskt gillar.. 8''D Brukar inte gilla det annars för att jag gillar att paira med killar istället.. fufufu~



sv; haha, okej.. Det trodde jag nästan.. Vill bara se att de säger att de gillar varandra och att de blir ihop eller nått.. fast det kanske inte händer? ;3;

2012-04-21 @ 17:07:15
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback