kort inlägg

Just nu ser jag på Supernatural; CASTIEL I LÖV YOU! *host* tillbaka till den verkliga världen nu.. hmm

Jag kan börja med att säga att jag kollat på nya avsnitten av Area no Kishi, Fairy Tail, Tsuritama och även börjat kolla på en ny anime; Hyouka - ser mysig ut!! 8D Sen har jag också kollat på episode 4 av Legend of Korra (något hade snott avsnittet och lagt ut den tidigt... fortfarande ingen respekt, men ja...); hatar fortfarande Asami bruden, usch xD

Sen öh... jag trodde att den här veckan skulle vara golden week (eftersom alla säger det), men det har kommit ut nya kapitel av allt typ!! One Piece, Bleach och även Gintama (OMGOMOMGOMG Takasugi!!!!! omgomgo) *host* ... men just nu väntar jag på Fairy Tail som aldrig kommer ut :C aaahhh

Det var allt för just nu, bloggar senare :D

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback