Jormungand


Har nyss sett på två avsnitt av den nya animen Jormungand. För ca två veckor sedan trodde jag att den här animen skulle vara skit, men idag kände jag för att iaf ge animen ett liiiitet försök med en avsnitt eller något... Nästa sekund insåg jag att jag kollade på två avsnitt och ville ha en trejde. Animen var ju gör bra! Trodde inte att den skulle vara bra.. Animationen är också lite speciell~~ Men det gillar jag :D

Fick en skit bra första intryck! Den här animen kommer absolut att följas!
Än så länge är den bra och har en liten trevlig blanding av ''galenskap'', gillar också grymt mycket Koko~ Som är då den vit håriga bruden-huvudkaraktärern antagligen xD Jag gillar grymt mycket karaktärerna i den här animen också, liksom alla som jobbar åt Koko, alla killar och den andra bruden också~


''Her name is Koko she is loco, I said oh no'', haha grym preview låt, en av dom bästa som är så här kort liksom xD hahah lol, går runt och sjunger den lilla texten liksom XD Ahhh, vill se på nästa avsnitt~~ Jag håller på att ha ngn anime att kolla på varje dag snart xD den här tar min tisdag (A) fufufu~ action tisdag


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback