idag och imorgon

Idag hade vi bara halv skoldag, så jag var hemma vid halv ett~ Och det enda dåliga som hände mig, var att jag halkade på trappan, gjorde SVIN ONT - fast det är bättre nu.
Imorgon... har jag en läxa som måste vara klar, sen också i gympan ska vi springa 2 varv runt sjön (2 km elr ngt), hoppas jag pallar... har ju latat mig en helv vecka med godis och sån skit...
Sen har jag också ritat klart en bild! Och snart klar med den andra.. Och nästa bild jag ska göra är på 5 karaktärer (inte mina.. jag håller på att ta commissions <- alltså att andra ''betalar'' för en bild).
Jag kan senare någon gång ladda upp ngra bilder jag ritat, får se om jg gör de idag elr imorgon. Just nu pallar jag ingenting.. allt känns så tråkigt... Jag funderar på om jag ska kolla på dom ''roliga'' avsnitten i Gintama (hahah, skrev ''roliga'', eftersom... egentligen så är alla avsnitt roliga, men jag menar överdrivet rolig xD)

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback