heheh...

wooops, har glömt att blogga.. så tänkte göra de lite kort nu xD
Har varit lite upptagen de senaste dagarna, med skola... sure...fast jag har egentligen inte ens gjort ngt lol, men nu resten av veckan har jag inget meeer 8D Men nästa vecka är rena helvettet...
Men just nu längtar jag enormt mycket till lördag, bästa dagen i veckan från och med imorgon fufu~ Men just nu sitter jag och väntar på den nya Fairy Tail kapitlet... som aldrig kommer ut... aahh.. och så kan jag påpeka att den nya Gintama kapitlet var awesome!!! Sista sidan fick mig nästan till tårar - nästan. Very heartwarming♥ och en sista grej; shooooguuuun-saaamaaaaa ;3; gin-saaaan, I love you all ;__; Tyckte faktiskt att den här kapitlet var mer... ''allvarlig'' än de andra XD och då menar jag inom fighting... SPOILER; jag menar HUR den där ''onda'' fula killen dog... eller så tänker jag bara lite för mkt nu... höh...
Bloggar mer imorgon, ska sova strax... är väldigt trött idag... vilket är bra, då kan jag äntligen sova tidigt

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback