gaaaahh

Gaaah, blir gaaalen~~ ca 8 timmar kvar... till vad? Jo till avsnitt 2 av Kuroko no Basket kommer ut!!
Känner mig riktigt taggad (och jag vet inte ens varför!!!??), jag menar... visst är animationen snygg, karaktärerna härliga - men det finns ju bättre serier... men den här har typ.... fångat mig XD

Plus att Kuroko och Kagami are awesome!! Hoppas det blir massa mysiga och awesome moments med dom, fast jag älskar också Kurokos lagmedlemmar~ Speciellt Aomine, cause he is zo hot~
Bara 8 timmar kvar, sen är jag i himmlen <3

Kommentarer
Postat av: Suukichan

WOHOO! Jag gillade den också vid första ögonkastet lite grann.. ;w;

2012-04-14 @ 16:21:30
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback