Fairy Tail Manga + anime

omg omg omg omg omg omg omg omg
För någon månad sen, var Fairy Tail bara en av de manga/anime som jag liksom bara tittade på; men aldrig fangirla över, eller längta nästa vecka till osv. Men just nu är det så AWESOME!!!!! Sitter och väntar till varenda vecka för att veta vad som kommer hända!! Asså omg!! LUCY!!! RULES!!!!

De senaste kapitlarna har fått allt att kännas som Rave Master; en av de bästa manga jag läst (i helhet). Någonstans över hälften, innan slutet, så bölar man så mkt sönder att det inte går mer. Jag har en ABSOLUT favorit från den mangan; Sieghart - bästa, sorliga karaktärern i världen, I LOVE U! ..*host* tillbaka till Fairy Tail; Jag hoppas att hela den här arcen handlar om Lucy och hennes nycklar och sånt, jag hoppas hon också får dom andra tre guld nycklarna, och sen så hoppas jag att hon är ''nyckeln'' till drakarna elr ngt, omg längtar så mycket till nästa kapitel!!! och inte nog om de !! I animen nu blir det då en filler arc, och det handlar också om Lucy och hennes nycklar eller ngt..? Och ending låten är så SORLIG!!!! jag får ingen bra känsla ;__;

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback