Danshi Koukousei no Nichijou ♥



Har nu sett klart på Danshi Koukousei no Nichijou. En bra, mysig och rolig anime ♥
Jag älskade faktiskt den mysiga openinget också~ fufufu. Men någonstans, runt dom sista avsnitten, blev jag sur över att Tadakuni inte fick så mycket ''screentime''... Men annars så var allt fortfarande roligt och bra~ Den roligaste karaktären av alla var nog Hidenori (samma röstskådespelare som Gintoki från Gintama). Men Yoshitake var också awsume~ Sen så älskade jag dom ''fåniga'' moments med Literature Girl - ahahah, hon är så sjuk xD Jag gillar faktiskt nästan alla karaktärer i den serien, även Tadakunis syster. Haha.. seriöst.. alla tjejer ser ut att vara läskiga i den här serien XD Men whatevs, mina favoriter är de tre kompisarna Tadakuni, Hidenori och Yoshitake~ Forever and ever~♥

Kommentarer
Postat av: Suukichan

typ.. lite romantik..men inte mycket eller någon med komedi eller.. jag vet inte.. någon 10 poängare.. 8''D shounen-ai går också bra.. :3

2012-04-10 @ 19:29:44
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback