aahh vilken vecka..

Jag borde egentligen sitta och plugga.. har tre prov den här veckan, och tre arbeten som ska skickas in innan söndag, och hela min onsdag och söndag kommer gå bort...

(onsdag; är i skolan på morgonen, kommer hem i 2 timmar, sen är det japanska, och är hemma klockan 9 på kvällen. söndag; sova sova, ut en stund, sen middag med kompisar hos en kompis, lol).

....sen har jag också prov på två stycken ämnen som jag ogillar mest av de jag har... Matte och Naturkunskap - fy.fan.... ahhh, ska bara nu ta o kolla på avsnitt 4 av Uchuu Kyoudai, sen duscha, sen kan jag kanske plugga lite... får se om jag hinner (A) eheheheh, ...kommer ångra det här imorgon..;3;

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback