aaahhh I love reborn!!



amg amg, senaste kapitlet av khr var så jäkla awesome!! äntligen så kan dom sammarbeta på riktigt (tsuna och mukuro (när han äntligen är i hans kropp och skit XD). Jag är skit glad! De här två var faktiskt första ''paret'' som jag gillade i khr; det var precis Mukuro som fick mig att titta ens på khr. Jag blev alltid så sur när jag inte fick se honom i dom första avsnitten XD. Senare, längre fram i serien, så märkte jag att mukuro inte kommer dyka upp så jätte mycket mer.. så min hjärna vände sig automatiskt till HibarixTsuna; för den relationen såg faktiskt roligare ut, hahah god. Och jag har gillat de ''paret'' skit länge nu. Men för ca 1 månad sen (mindre kanske), fick man se Reborn, i sin vanliga form i mangan, och läxa upp Tsuna, och det där blev faktiskt min nya otp. Hahaha omg, men Reborn var så heeet XD. Men nu idag, återgår jag till min första; MukuroxTsuna; bästa paret som har en magiskt connection mellan sig XD
Shit va onödiga grejer jag skrev nu XD hahaha...

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback