-:♥ Kingdom Hearts ♥:-


Jag har nu senaste tiden stor töntat kring Kingdom Hearts spelen. Jag äger tyvärr bara tre av spelen; KH 2, KH 2/358 days och en side story KH re;coded. Jag hade tyvärr tappat bort KH 1 - vilket jag är skit ledsen över... Sen kommer jag köpa psp så att jag kan spela Birth by Sleep också (A) Men något jag är ledsen över är att jag inte kan spela KH Dream Drop Distance ;__; Den är med Riku och Sora ;3; <- Har fangirlat och läst dj om Riku och Sora, bästa BL paret som finns, herregud >3<
Men det jag mest av allt är ledsen över; är att jag kan inte kan köpa Kingdom Hearts mangan... De är ur tryck, så de går inte heller att beställa ;__; Hoppas dom trycker böckerna igen!! Jag är så dum!!! För några år sedan såg jag första volymen i butiken och ignorerade; och nu är dom sluuuut ;__; ahhhh jag orkar inte... vill bara begrava mig själv ;3; .... nu ska jag gå och läsa RikuxSora doujinshi

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback