Manga tävling, vara klar senast 1 dec



Som några kanske vet, så tänker jag vara med på den manga tävlingen. Jag bestämde den här gången att vara på riktigt med, eftersom det var ett tecken! Sista dagen är den dagen då jag fyller år; 1 december.
Men den senaste tiden har jag försökt komma på en bra handling som kan BARA ha 20 sidor (vilket jag tycker är lite...). Så jag har tänkt och tänk i ca 2 månader nu. Och nu, IGÅR när jag var i dushen, fick jag en ide! Jag tänkte på iden och vad som ska hända osv osv. När jag kom ut dushen tog jag en penna och papper och skrev ner allt snabbt innan jag glömde bort den. Nu har jag ''basen''. Det är bara att skriva lite mer noggrant nu, lite finare, och att döpa alla karaktärer till ngt, och sen skissa hur dom ska se ut. Sen är det att börja skissa själva mangan. Fufufufu, undra om jag kommer hinna allt det här på 3 månader, samtidigt som jag har läxor och prov... hahaha


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback