--

shit va livet kan suga en dag. Idag sög riktigt... hela dagen var helt sjuk, jag orkar inte med det här skit livet mer. Jag vill bara ta och jobba som en mangatecknare, stänga mig in i ett rum och aldrig vara omringad av människor som ljuger o ljuger varje jävla sekund. Vart man än ser sig, så är det ALLTID någon som ljuger, det kan vara om något smått, eller litet. Och jag skulle nog ljuga om jag sa att jag aldrig ljög, jag kommer erkänna nu; igår så ljög jag om ngt till min kompis, jag sa om ngt som hände på väg till skolan, därför blev jag sen till lektionen. Det är en lögn! Jag gick bara långsamt ut från huset. Varför ljög jag? För jag kände att jag inte ville att min kompis skulle se ner på mig. Jag vill att hon ska respektera mig. Det är de alla vi människor vill...
shit va livet kan suga, och få en att skriva bullshit... vad fan kan en ynklig människa som mig säga egentligen? inget! jag vill bara få ut de här skitet ur mitt system, så att jag slipper bära på det hela tiden... jävla skit...

min brorsa kom nyss och sa förlåt, det är respekt. Jag var tyst och sa inget, det kallar jag; IDIOT. Han visa mig respekt, men jag trampade på den respekten och ignorerade den... och jag känner mig som skit... IGEN. Antingen så tar jag och ger min brorsa en kram, eller så ignorerar jag det... livet har så många vägar som man kan ta... men vilken man väljer är det jobbiga...

Jag ska ta en dusch, sen kanske jag kan välja min väg mot en fredlig syskonhet...

Kommentarer
Postat av: anna

Giiiiiildaaaaa <3 D:

Ring mig om allt blir skit, finns alltid här att prata med om du vill(om jag inte sitter på en väldigt viktig lektion (fast det gör jag typ aldrig) eller om jag duschar eller går på toa) <3



kom upp hit så kan vi hoppa runt på stan och kolla på söta asiater xD

2011-09-21 @ 20:40:47
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback