Tiger & Bunny



Jag blev riktigt chockad över hur bra den här animen var! Jag såg precis klart alla avsnitt och älskade varenda en! Jag kunde inte sluta kolla! Jag gillar känslan jag fick, plus så gillar jag hela idéen med hjältar i dräkter, som ska kämpa för rättvisa och blabla, klassiker men ändå inte :D Sen så ÄLSKADE jag Kotetsu och Bunny-chan !!!
Jag älskar hur man får följa med dem två från att dom hatar varandra till att dom börjar gråta tillsammans, jätte vackert!! Den här animen är jätte mysig och små rolig, jag gillar den grovt mycket! Det var ett tag sen jag gillade någon sån här... mecha anime sedan Code Geass..!! Jag hoppas det kommer komma en säsong 2 på Tiger & Bunny !!
Jag hoppas verkligen!!

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback