MatteProv...ida'!?

Klockan är halv ett på natten. Jag sitter här och gör lite matte då och då, eftersom jag får damp attacker pga de jobbiga matte talen... Jag känner att jag kan typ bara 2/5 av matten... fahk... jag hatar matte.... varför måste MATTE B VARA SÅ SVÅRT!? man tror att man har fattat, sen har man inte de. Man tror man har hängt med, sen har man inte de. Man tror att man har gjort alla tal som man ska göra, så har man inte de. Man tror att det är lätt ibörjan, så är det INTE de...
Seriöst... matte b suger... jag förstår inte vad för nytta LINJÄRA FUNKTIONER skulle göra mig i framtiden!? och graf skiten! OCH WHAT THE FAHK SKULLE SUBTITUTIONSMETODEN ELLER ADDITIONSMETODEN GÖRA MIG FÖR NYTTA!???? Faktiskt så måste jag nu erkänna att jag gillar geografi LITE mer än matte... matte har så mycket tal att jag vill spö upp ordet matte.. Tack alla forntida jävlar som spred matte in i vår värld... suck my life god....fml

[För er som inte visste; Jag avskydde geografi förra året, jag förstod inte varför vi skulle läsa de. Jag trodde det skulle vara kartor och sånt. Men neee, istället var de massa skit om bergart, jordbävningar naturkatastrofer osv. Sen också om VINDAR...VIIIINDAAAAR!!! Men nu, när jag har matten framför mig, inser jag att geografi går iaf att plugga in i huvudet och inte matte; antingen så förstår man hur man räknar eller inte....Sen de jobbigaste med matte är, om man förstår dom två första talen, så är det alltid att den tredje talet förstår man INTE...]

Kommentarer
Postat av: anna

vindar xD xD xD xD



man blir smartare av att sova! det är bättre att sova många timmar natten före ett prov än att sitta uppe och plugga ;)

2011-10-11 @ 09:22:41
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback