Kuroko no Basuke blir anime



Ännu en sport manga som jag älskar ska bli en anime! Jag har redan från början hängt med när Kuroko no Basuke släpptes i nätet, och läst alla nya kapitel som kom ut. Jag har länge varit besatt av den här mangan, tillsammans med några andra sport manga då (lol). Tänka sig att Eyeshield 21 var den första sport manga/anime som jag älskade grymt mycket, därefter börja jag söka efter andra sport manga och anime. Och jag hittade tre stycken sport manga som jag idag är helt besatt av: Diamond no Ace, Area no Kishi och Kuroko no Basuke.

Men jag är riktigt glad över att de har bestämt sig för att göra Kuroko till en anime! Ser rikitgt fram emot det här! Längtar tills jag får reda på vilka röstskådespelarna är och vad för röster alla får!
Nu har 2 av mina favorit sport manga snart blivit till anime; Area no Kishi (jag skrev ett inlägg om det inte allt för länge sen) och Kuroko no Basuke! Nu är det bara att vänta tills Diamond no Ace blir anime. :D

Kommentarer
Postat av: anna

nu ser det jättebra ut :D

2011-10-02 @ 22:13:31
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback