K-On - Fuwa Fuwa Time



Låten nedan heter Fuwa Fuwa Time, och kommer från en anime som har egentligen tjejer som sjunger låterna. Men några ''random'' folk har gjort manliga röster så att det är.... manligt! Och jag gillar det faktiskt mer än orginalet. Låten är bra! Ta och lyssna (bilderna som dyker upp är helt random, ni behöver inte kolla på de).



Här nedan är orginalet, som tjejerna sjunger (samma sång såklart). Man kan väl säga, att den INTE är dubbad, lol. Jag tycker om orginalet också, men jag gillar kill rösterna ovan så mycket!!! Men tjejen som sjunger nedan har en en mysig röst ;3; Och den andra tjejen har en jätte söt röst! xD Vilken är er favorit? Orginalet eller manliga versionen?


Kommentarer
Postat av: anna

jag gillar originalet bättre ;)

2011-10-15 @ 21:49:41
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback