HAhAHAHA ommmgg.... jag dör...

HAhaHAH asså herregud.. Igår natt satt jag uppe och läste olika grejer. Jag kom fram till den här bilden nedanför och läste hela.. Sen tänkte jag: vad är stoma...? Sen läste jag lite kommentarer om bilden som några andra också hade läst, dom skrev typ: omg jag ångrar att jag såg det där. Pga min nyfikenhet vill jag bara dö, osv osv. Så därav blev jag jätte nyfiken om vad stoma var (jag hoppades veeeeerkligen på att det inte var något porrigt - vilkte det inte var som tur va...).
Jag gick in i google sökte, tryckte sen på bilder och skrek... jag skrek och klicka direkt kryss. ASSÅ HERREGUD vad jag skratta efteråt... jag tror jag nästan svimmade.. Och nu när jag sett bilderna... så kommer jag också vara den som säger: Kolla inte, du kommer ångra det.


Kommentarer
Postat av: MangAnime

OK JAG REAGERADE EXAKT LIKADANT :(((((((

2011-10-18 @ 07:25:39
URL: http://manganimes.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback