Dag 8 - Mest epic scenen någonsin



Jag tycker faktiskt att den här var jätte svår!!! Eftersom jag tycker att alla animes har någon epic scen som jag älskar! Men nu bestämde jag mig för att ta en scen som jag älskar, från Katekyo Hitman Reborn. Där Mukuro och Hibari slåss mot varandra, sen kommer Tsuna mellan dom och säger till dom att sluta. Dom stannar till, Hibari säger: wooah, och Mukuro säge: hoooh. Asså jag smälter på den scenen. (lol, ja, det fick bli min mest epica scen tills jag hittar någon annan, heheheheh). Heheh, men vissa kommer säkert inte fatta varför jag tycker den här scenen är så epic, men att Tsuna stoppar dom här två, visar antingen hur mycket dom resperkterar honom, eller att han är tillräckligt stark för att stoppa dem (annars skulle dom ju slagit honom åt sidan..). Plus så ÄLSKAR jag dera ''woaah'' ''hoooh'', hahaha xD
Men som sagt innan, så finns de så många animes med epic scener! Tex Eyeshield 21, jag tycker det blir jäkligt epict när Sena springer! Specielt när låten Be Survivor spelas! FUFufu. Gantz har också några epic scener, tex när Kurono ska attackera den stora sten gubben (hoppar i den), den scenen var ju epic xD Eller i Kuroshitsuji, då Sebastian är nära på att döda Ciels moster, älskar den scenen!! Han flippar totalt xDD Eller när... Kagura i Gintama blir ''hjärndöd'' av den här yato blodet i sig, och ler läskigt och blir creepy stark, älskar den scenen också!

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback