Dag 7 - Favorit anime par



Jag bestämde mig för att ta med min favorit bl par också! Eftersom jag bara villeeeee, mohahah.
Vänster bild är min favorit bl par; Sebastian och Ciel från Kuroshitsuji. På den högra bilden är min favorit paren; Okita och Kagura från Gintama.
Om vi nu börjar med OkiKagu först; Jag älskar verkligen det här paret! Från första kapitlet jag såg dom bråka med varandra blev jag direkt; NI TVÅ SKA HA BARN (lol). Det roliga med dom här två är att, de bråkar aaaalltid med varandra, dom inser att den andre är en stark motståndare, vilket jag gillar! Jag älskar hur dom alltid blir så barnsliga. Och jag älskar hur Okita kallar henne för China, och att Kagura kallar honom för Sadist. Jag ääälskar deras bråk, jag brukar säga till sånt: ''It's a diffrent kind of love'', lol.
Nu till andra paret; SebasCiel; Det här paret blev jag fast för direkt! Älskade hela den här demon butlern ideen! Och så älskade jag hur heeeet Sebastian är! och att han är bara intresserad av Ciel, muhuhuhuhu. Heto par som jag älskat ganska länge faktiskt! Och jag hoppas att dom två kommer vara tillsammans i evigheteeer, tills Ciel dör! mohahahahah...fast animen är ju inte.... fufufu....

Jaja, men här nedan är två klipp, klippet åt vänster är om Sebastian x Ciel, och klippet åt vänster är om Okita x Kagura. Jag tog de två klipp som jag tyckte såg rätt så bra ut för tillfället.



Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback