Dag 6 - Mest irriterande anime karaktär



Jag måste förklara att det är var faktiskt lite svårt. Eftersom jag inte riktigt irriterar mig så mycket om karaktärer... men just DOM HÄR TVÅ... dom har jag alltid irriterat mig på... Orange hår är Orihime från Bleach, och brun håriga tjejen är Kana från Nyrarihyon no Mago. Varför irriterar jag så mycket på dom? Antagligen för att dom är jobbiga, svaga och irriterande personer, som alltid behöver ha en hjälte som kommer och räddar dem! Jag tycker verkligen inte om det..! Jag älskar själva manga/animen som dom är med i, men jag tycker att serien skulle blivit mycket bättre utan dom... Iaf utan Kana... suck..
Jag har faktiskt börjat sakta sluta irritera mig på Orihime, jag menar... hon försöker iaf kämpa.. Men Kana är så...så.... aaahhhhh, hon är så... gah! Precis... hon är GAH! i haaateeee heeer, och det jobbigaste med det här är att, i ANIMEN får hon så mycket screen time att jag döööör... det är säkert pga det som jag började ogilla henne. Jag skulle nog inte ogilla henne så mycket om hon hade en mindre roll i serien...
Det här ämner gör mig depprimerad xD Att prata om den anime karaktär man irriterar sig mest på xD

Kommentarer
Postat av: MangAnime

Jobbiga, svaga och irriternade animetjejer är helt klart det värsta :( SAKURA är nog den mest värdelösa tjejkaraktären någonsin!

2011-10-08 @ 13:25:48
URL: http://manganimes.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback