Dag 4 - Anime som du skäms över att du gillade



Om jag ska vara ärlig så var det jätte svårt att komma på någon anime som jag skämdes över att jag gillade, för jag brukar inte skämmas precis över de..
Men jag fick välja något ändå, och det blev; Black Blood Brothers. Jag tyckter faktiskt att den här animen är bra, men den är så.... skämmig att kolla på, fufufu.... Hur ska jag kunna förklara detta... Asså den här animen är så... fånig att jag börjar skratta så mycket att jag dör... Tjejen förklarar att när vampyrer biter en i halsen så känns det bättre än att ha samlag. Sen när hon blir biten så är det så pinsamt att kolla ens! XD Hon stönar och säger; aahhh more.... Asså jag dog av skratt! Jag kunde seriöst inte fatta att jag såg den animen... och tyckte att den var bra! xD

Kommentarer
Postat av: MangAnime

Åååh, jag vet PRECIS vilken anime jag ska ta på denna xD

Riktigt roligt att läsa just denna "dag" tycker jag :D I alla fall dem som kommer på en anime de skäms över!

2011-10-05 @ 19:05:59
URL: http://manganimes.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback