Dag 27 - Favorit anime opening theme song

Det här är jätte svårt! Eftersom jag har så många! Jag kan egentligen göra en jätte lång lista.. men idag får det bli dom som jag veeeerkligen gillar. Och det jobbiga är att jag inte ens kan hitta alla... och om jag hittar dem så är alla spegelvända (vilket jag hatar!) xD men hoppas det går bra ändå...

Death Note - The World [ Älskar verkligen den här openinget. Har alltid gjort. Låten är skit bra, och väldigt lockande för mig tycker jag, plus så passar sång temat in med animen, fufufu ]



Bleach - Blue [ Min underbara ViViD har gjort den här låten. Och så älskar jag fight scenerna ibörjan, AWESOME!!! Av att se på den här openinget får jag lusten att se klart animen (har inte sett alla episodes som är ute än, men följer mangan, så jag vet vad som händer lol) ]



Gintama - Tougenkyou Alien [ Den här openinget är helt awusume!!! den typ visar den fåniga och roliga sidan av gintama - vilket jag ÄLSKARR!!! Gintama 4 ever <3 ]



Durarara - Uragiri no Yuuyake + Complications [ Jag gillar egentligen det andra openinget mer än första. Men eftersom jag stör mig på att det bara finns spegelvänd på andra... så visar jag den första av någon anledning ]



http://www.youtube.com/watch?v=-G5HPtyjupw&feature=related
Länken ovanför är till andra openinget... för er som inte stör er på spegelvänt... ahaha xD

Kuroshitsuji - Shiver [ Min kompis favorit band Gazette. Jag älskar den här låten som dem gjort, till Kuroshitsuji!!! Älskar början när Sebastian går till Ciel och, aaahhh ~~ Ljudkvaliten är inte den bästa... ]



Umineko - Katayoku no Tori [ Älskar känslan från openinget. Älskar den här psykologisk mindfukk animen. Spännande att kolla på, men hans ''objektion'' blir lite jobbiga ibland,lol ]



One Piece - Share the World [ Har alltid älskat den här openinget <3 ]



Phi Brainer Kami no Puzzle - May'n Brain Diver [ NYASTE opening som jag ÄLSKAR. Låten är skit bra, och allt!!! Jag älska biten 1:03 - 1:07, jag kan inte förklara det så bra...men...hans leeeendeeeeeeee!!!!! Det där onda leendet jag ÄLSKAR!! Jag älskar när ''onda'' karaktärer har ett sexigt leende!! LOLOL ]


Kommentarer
Postat av: MangAnime

Håller helt klart med på Death Note ;3

2011-10-29 @ 16:27:32
URL: http://manganimes.blogg.se/
Postat av: Suukichan

Death note: Jag är skum, jag tycker med om den andra.. >w<

Bleach: Kommer inte ihåg den openingen.. o_o Men den kanske kommer efter Aizens död? (slutade titta då.. >w<')

Gintama: Jag har bara sett till episode 65, slutade kolla..men ska fortsätta nån gång, som med alla andra jag slutade titta på lite random.. >_>'

Men den openingen innehåller helt klart allt randomness som finns med i serien.. >w<

Durarara!!: NYAA! Jag gillar den låten... :3

Kuroshitsuji: Har den låten på mobilen, men jag tycker att vortex, invisible wall, red, ruder och pledge är bättre.... 8'''''''''D <333 (ÄLSKA GAZETTE)

Umineko: Den låten var läskig... o_o Har inte sett den dock.. :P

One Piece: Tyckte inte den låten var så beroendeframkallande, gillar nog mer typ den senaste och brand new world... :P

Phi Brainer Kami no Puzzle: Har inte sett den heller... o_o den var lite skuuum~~ >w<

2011-10-29 @ 18:23:54
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback