Dag 24 - Favorit anime hjälte eller hjältinna


Får väl bli lite ''klassiker''. Det får bli hjätar som kallar sig själva hjältar (som superman, batman osv). Så jag väljer mina två favorit hjältar: Wild Tiger och Barnaby!!! THEY ARE AWESOME HEROES!! Från animen Tiger & Bunny. HAhaha. Annars om man kollar bort från riktiga hjältar så finns det några andra sorts hjältar som jag avgudar, som Gintoki från Gintama, eller Kurono från Gantz, eller Onizuka från GTO, Luffy från One piece,o osv- finns en lång lista på dem.
Sen finns det också dom ''hjältar'' som jag alltid tyckt om, som antingen har blivit besatt av POWER och blivit helt dominerande, eller att dem gjort dåliga saker för att få det bra, två bra exempel på dessa sorters hjältar är Lelouch från Code Geass och Light från Death Note. Många kan nog inte se Light som hjälte, men om ni vill veta varför jag ser honom som en ''hjälte'' typ, så kommer jag senare göra ett inlägg om Light och hans sätt... fufufu, kommer försöka göra det så utförligt som jag kan xD

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback