Dag 23 - Anime du tycker hade den bästa eller mest spännande teckning



Durarara - Älskar stilen jätte mycket. Tycker den är skön och mysig att följa. En lugn och fin stil, gillar designerna också, och så gillar jag att alla har olika snygga frissor, lol xD
Gankutsuou - En annorlunda och helt magisk teckning! Ibörjan tyckte jag den var dålig, men senare insåg jag hur speciell och fin den här stilen var. ÄLSKAR den!
Kuroshitsuji - Har alltid tyckt om den här seriens stil. Ögonen, håret, hela skiten! Jag älskar verkligen färgerna också! Och kläderna! Sebastian heta ögon, Ciels söta underbara ögon <3
Baccano - Samma skapare som i Durarara, ÄLSKAR stilen som sagt. Men i den här animen tycker jag faktiskt om ögonen lite mer än i DRRR, och att i Baccano är stilen lite... action späckad? lol? xD
Tiger & Bunny - Vet inte riktigt vad jag gillar.. men jag skulle nog gissa påa att jag gillar stilen.
Switch - Har allid tyckt om den här stilen! Fast jag gillar manga stilen lite bättre än anime stilen. Jag är kära med ögonen, färgen, håret osv. Riktigt snygga!
Persona 4 - Sedan jag spelat spelet tyckte jag att persona 4 stilen var väldigt speciell. Även här tycker jag om ögonen! Jag tycker faktiskt om färgen också.
Guilty Crown - Den BÄSTA animationen. Älskar stilen, eller snarare teckningen! Den är så jätte fin och underbar!! Allas hår är bara helt MAGISKA! Ögonen är helt AMAZING! Och, och BAKGRUNDEN är helt...döende för! Alltså allt ljus, all skugga, allt är jätte snyggt. Är hel kär!!

Om jag skulle valt en av dessa stiler (om jag skulle skapa någon anime ngn gång) så skulle jag valt stilen från Guilty Crown blandat med Kuroshitsuji. Lätt!

Kommentarer
Postat av: MangAnime

Höhö, gillar du Kuroshitsuji tror jag du kommer bli glatt överraskad snart ;3

Håller helt med dig!

2011-10-25 @ 21:33:30
URL: http://manganimes.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback