Dag 2 - Favorit anime



Det blir lätt Gintama! Om man skulle frågat mig för ca ett halv år sedan så skulle jag nog svarat One Piece. Men nu är det absolut Gintama! Jag älskar den här animen dödsmycket! Jag älskar hur alla karaktärer är på något sätt helt störda i huvudet, och så älskar jag Odd Jobs lathet! Jag älskar KOMEDIN! Det är de bästa med Gintama, att allting är totalt random! Men sen plötsligt kan det komma seriösa och underbara arcs! Det älskar jag! Jag älskar varenda karaktär i den här serien, eftersom dem alla är f**ked up på något sätt. Lol.

Det var för några månader sen som jag surfade runt nätet efter en rolig anime. Jag ville verkligen skratta. Jag läste att det var många som rekomenderade Gintama(de sa att den var den bästa komedin någonsin elr ngt). Jag gav gintama en chans och kollade på 2 - 3 avsnitt, och slutade direkt. Jag förstod inte hur dom tyckte att den här var rolig... 1 - 2 månader gick. Ännu en gång söker jag i nätet efter en rolig anime. Jag hittar ingen, istället söker jag efter manga som är rolig, jag ger gintama en chans till och läser den. Jag slutade aldrig läsa. Samtidigt som jag läste började jag kolla på animen. Under något tillfälle slutade jag läsa och bestämde mig för att kolla på animen istället. Eftersom animen är så MYCKET roligare än mangan, tycker jag då. Det var så jag fastnade för gintama. Heheheh

hahah herregud vad mycket jag skriver... men ni kan aldrig få mig att sluta..! mohahahah!

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback