Då var idag avklarat, imorgon är ju rena helvettet...

Idag börja jag kvart i tolv. Jag slutade för ca en timma sen. Sitter här och kollar på tv just nu. Idag påbörja vi nya arbeten i ekonomi och svenska... båda är så tråååååkiga... suck...
Imorgon kommer vara dubbelt så mycket värre! Imån är det religionsdag i skolan, vi ska gå runt och prata med nunnor, präster, osv. Kanske kul? Venne... men sen klockan 13, så har jag orientering!!!! Jäääklar va inte kul!!! Jag gillar inte att springa runt i skogen och sen gå vilse... suck... och att ha det så sent!? aaahhhh, jag blir galen!

Något jag ser fram emot är iaf onsdag, min japanska lektion. Då kan jag snacka med den här tjejen (hon som gillade animen Gantz), jag måste liksom bara säga att hon fick mig att bli beroende, jag har sett alla avsnitt av Gantz, och jag har nästan läst alla kapitel som är ute, är snart på 300 ... det finns så mycket !!
Ännu en grej jag ser fram emot är torsdagen! Då ska jag ta hål i öronen igen! Hahah, det var skit länge sen jag gjorde det! Ser faktiskt fram emot det rikitgt mycket!

Det var allt för just nu, nu ska jag gå och kolla på den nya Gintama avsnittet som är ute. och jag måste säga, jag vet inte riktigt hur jag känner för den nya gintama openinget... den är väl okej, men jag tyckte om den förra mer xD Den här openinget var mer.... seriös...som om något jäkligt seriöst kommer snart att hända, vilket jag hoppas men samtigit inte hoppas, eftersom jag ÄLSKAR komedin som gintama har!

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback