Anime - hösten 2011 är här !



och här ovan kan ni se vilka serier jag tänker följa den här underbara hösten. Det blir Guilty Crown, Kimi to Boku, Mirai Nikki, Persona 4 The Animation, Phi Brain: Kami no Puzzle, UN-GO, Hunter X Hunter och Sekai-ichi Hatsukoi 2. Jag tänker även se K-On filmen! Dom som jag ser riktigt mycket(då menar jag riiiiiktigt mycket!) fram emot är persona 4, mirai nikki, phi brain och kimi no boku! Längtar grymt mycket, och dom kommer ut om bara några dagar. Några är t.o.m. ute nu, Hunter X Hunter är ute och jag har redan sett första avsnittet, den ser väldigt spännande ut :D

Vilka är ni sugna på att se på? Ta en titt själva här: anime-hösten 2011

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback