kom hem från skolan precis...

Tjatja! Har precis kommit hem från skolan.
Det var svin kallt ute! Brrr... Kanske dags för mig att byta till vinter jacka och vinter skor, hehe. Ja idag var den den vanliga ''språk'' dagen, första lektionen tyska. Andra lektionen svenska (herregud va trååååkigt... vi håller på med något jätte tråkigt just nu...).
Trejde lektionen var engelska - där alla redovisade argumenterande tal. Min grupp hade om rökning. Och jag var i den gruppen som vill ha kvar hur det är.. möh. lol. Men ja, jag har haft min redovisning, det gick väl... helt okej... Var lite nervös först, men sen blev de väl bättre hahah. Sen i slutet av lektionen så fick vi tillbaka ett arbete... jag fick MVG- på en del, och VG på en annan... så betyget sammanlagt blev VG+ ... suck my life, lmao x3
Nu sitter jag här... och gör ingenting alls, bara väntar på att tiden ska rulla iväg, så att jag kan ta och åka iväg till japanska lektionen. Fufufufufu...
Hoppas ni själva har haft en skön dag, dagen min var helt okej. Lite tråkig... men jag hoppas det blir roligare på Japanska lektionen. Hoppas hoppas hoooppaaaaas!!! Bye bye~~

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback