♥ i Love these games ♥



Jag älskar seriöst Persona spelen! Det var ett tag sen jag spelade klart Persona 4, och att jag ens spelade Persona 3. Persona 4 ägde så jäkla mycket! Efter att jag klarade den så började jag spela Persona 3 - som jag ÄLSKADE också! Jag älskade att man fick skjuta sig själva (lol det låter så fail). Jag har kommit ganska långt i p3, jag har ca 2 månader kvar i spelet... och det var i sommras ungefär som jag slutade spela p3... tror jag x3 Jag vill spela klart spelet!!!! Men jag bara kan inte... inte nu när skolan är på g. Men nu när det snart är jullov, där tänker jag LÄTT spela klart p3! Inte alls långt kvar!

Jag funderar också på att köpa en PSP(så att jag kan spela några spel, som tex persona 2, FFVII crisis core, osv)... men många säger att jag ska köpa PSP vita då...  men jag har för mig att man inte kan spela PSP spel på PSP vita.. Jag veeeet inte, herregud.. Är någon något bra på PSP? Förklara hur det funkar? Om man kan spela psp spel på psp vita? Vilka funktioner har förbättrats för psp vita? Positiva och negativa grejs om både psp och psp vita?

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback