Harry Potter Suprise - If you already know it, scram


Kära Harry Potter fans, jag har en nyhet att säga till er (fast det kanske inte är en nyhet för vissa, lol), jag har faktiskt länge vetat om det här (har sökt i internet gaaaaanska mycket) men jag märkte att jag aldrig nämde det här på bloggen. Men nu får jag göra det!
Dumbledore är gay, homosexuel eller bög - man kan väl använda alla uttryck dära..lol. Dom säger det aldrig direkt i böckerna eller filmerna, men han är det eftersom författaren säger så. (sen så har jag läst i nätet vem hans kärlek var osv... men tyvärr orkar jag inte skriva mer om det här xD)
läs artikeln nedan som berättar lite kort om att Dumbledore är gay.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article11276036.ab

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback