Bloody Junkie


Jag såg den här mangan Bloody Junkie igår och tänkte att jag skulle ge den en chans. och jag ÄLSKAR den! Lol, den är ganska ny, igår kom första kapitlet ut i nätet och jag hoppas snart på mer! Eftersom det var myycket intressant! Om ni gillar Doubt/Judge, eller t.o.m Btooom manga så ska ni läsa den här mangan. Tecknarstilen är också snygg (tycker jag). Jag fick iaf ett bra första intryck från den här mangan, hoppas det håller bara.

Handling
När Shouta äntligen får en ledtråd till hans bror som plötsligt hade försvunnit, vaknar han sedan plötsligt upp i ett rum han aldrig hade sett förut. Han märker att han har ett par ''hörlurar'' som sitter fast på hans vänstra öra, vilket gör så att han hör några människor tala til honom.
Händelserna i detta rum sänds online, och den enda länken med omvärlden är den hära rösterna han får höra av dem som kollar på sändingen.
Mitt i detta extrema miljö, börjar en battle royale stil spel, med mord. Vad är detta vanisnne!?

Kommentarer
Postat av: suuki

Den verkar lite skarej... o___o

2011-11-01 @ 16:01:16
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback