Xiaoyu is just great! Haha xD



HAha! Jag älskar Xiaoyu! Jag tycker att Jin och Xiaoyu passar så bra ihop! AWESOME!!!!!

Jag älskar seriöst Tekken spelen! Jag känner mig nästan speciell xD Det första tekken spelet kom ut 1994! Året jag föddes, sen så har vi spelet ofc (a). Sen köpte vi tekken 2. Jag kommer faktiskt inte ihåg så mycket från den. Men sen när vi köpte Tekken 3, det är där som jag kommer ihåg! Jag kommer seriöst ihåg lite! även om jag bara var 3 -4 år, hahah. Jag kommer ihåg vilka min brorsas favorit gubbar var, as kul xD + tekken 3, det var då som Jin och Xiaoyu dök upp, mina två favoritkaraktärer (eller... Xiaoyu har alltid varit min favorit, lolol). Härliga, underbara minnen med alla Tekken spel <3

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback