Skriva lite kort

Hejsan! Tänkte skriva lite kort bara, vad jag gjort de senaste dagarna.
På måndag hade jag studiedag, jag gick då ut till stan med två kompisar och shoppade. Jag köpte mig en fin blå hoodie (A) som är blå... (well duuh...), den som ni ser här nere! Fast på hela baksidan på den hoodien så står det '' Fruity Love Fruity ''. En jätte mysig tröja!!


Sen igår... igår var jag med min syster ute, vi gick runt i stan också lite. Fram tills senare på eftermiddagen, då vi drog till heden för att fira persisk nyår. Vi kom ganska tidigt dit, dom höll på att fixa till musik, och tända eld och allt. Även om det verkade som om allt var tråkigt just då, hade jag skit kul xD. Senare blev ju allt kul.. (A)

Hmm.. och idag... idag var jag faktiskt ganska glad... och nöjd av mig xD vet inte varför... men det kändes så jäkla skönt idag i skolan... jag kände mig...som mig själv xD
I skolan hade vi tyst minut för de 3 tjejerna som hade dött i en bilolycka.. japp...det var bara de
ha de bra, nu, snart ska ja sova (A)



Kommentarer
Postat av: anna

sv: tills sommarlovet! duuuuh! :D

du får komma upp hit ist så kan vi gå på biodejt här!



vilka har dött? kände du någon? :O

2011-03-17 @ 07:10:22
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: anna

vi har det eftersom vi har 5 veckors praktik, ni har ca 29 dagar + fem veckor ;)

2011-03-17 @ 17:09:30
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback