[ Durarara + lite hår ]



Har börjat kolla på Durarara igen :D Jag sitter här och kollar, samtidigt som jag försöker plugga på Ekonomi. Har prov imorgon. Lyckat? No WAY! FML!!!
Men jag är iaf glad över att se Durarara (A) Den här animen äger!!! Jag älskar den! och inte bara det, jag älskar ALLA karaktärer (som ni kan se på inlägget före den förra) xD. Och storyn är bara suvurän!
Jag såg den senaste OVAn iförregår, den var såååå braaa!!! Det var massor med Shizaya moments xD Sen fick man träffa Izayas tvilling systrar xD kul var dom (A)
Men det jag är sur på..är att jag vill att Durarara ska göra en till säsong! Dom kan ju förfan inte bara sluta sådär mitt i allt!!!! Jag blir bara förbannad!!! Och sista episoden sög ju (men ovan gjorde det bättre xD) men seriös...jag vill ha en till säsong... när jag trodde att en ny säsong hade börjat blev jag så jäkla glad..ni borde ha sett mig... bajs bajs baj.. höhöhöhöh (A)




Baibai nu !! (A) PS : Jag vill färga mitt hår rött.. asså inte sånt...starkt rött.. typ...rödljusbrunt, så att de matchar med mitt svarta hår.. jag vill haa deee sååå.. men det kommer bli svårt att förklara hur jag vill ha de xD så jag tror jag inte vågar låta någon göra det .. (A)

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback