Haha omg jag är verkligen en One Piece freak...

Igår började jag prata med min brorsa om massa filmer, vi skulle välja vilken film vi skulle se igår kväll. Jag sa förslaget Prince Of Persia, han sa att hade sett den nyligen. Och jag svarade då såhär: Varför kan du inte se om den bara då? Och han sa att man tröttnar på filmer som man har sett 20 gånger tills man kan varje detalj. Och vet ni vad jag svara? Jag svara NEJ xD hahaha Jag sa sen något med att jag orkar kolla på BRA filmer mer än 20 gånger. Han ville ha ett exempel, jag gav honom alla One Piece filmer jag sett, och ALLA 600 episodes hahahah. Han trodde mig verkligen inte, han trodde heller inte jag kunde varje detalj(jag kan säkert inte ALLT.. menhahaha), så han fråga mig: Vad händer i One Piece episode 4? HAHAHA omg... och jag svarade rätt!!!!!! jag sa vad som hände, sen kollade vi upp det, och jag hade verkligen rätt... jag vet inte om det är något pinsamt...ellr om jag ska vara stolt xD
(Jag har inte kollat på one piece det här året alls, alltså 2011 xD....ändå så kom jag ihåg...omg haha)

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback