En bra dag och mycket rolig dag som jag kommer länge att minnas!


En mycket bra dag har det varit! Och jag tänker dela med mig lite om vad som har varit på g.
Dagen börjar med att solen strålar jätte mycket och det är jätte varmt, jag lyckas också med att platta mitt hår (lolol), sen åker jag med bussen in till stan och träffar kompisar och tar sen spårvagnen hem till vår lärare. Vi hade Lite svårt att hitta dit, men det gick bra.
Hennes hus var stort och mycket fint! Väldigt mysigt! När vi var där så kom alla andra klasskamrater in då och då. Vi börja först med att äta korv, och sen gjorde vi en lek med våra minnen inom klassen det här året. Oj säger jag... vi har ju varit med om mycket! Den här leken gick ut på att man skulle svara rätt på frågorna, och vi var indelade i grupper. Bli inte chockade, men min grupp vann! (haha ofc!). Vi blev alla glada. Läraren sa grattis och sa att vi skulle få pris. Hon gav oss 500 kronor och sa att vi skulle dra ner till Ica och köpa glass till klassen... vilket jäkla pris!! HAhAH! Så min grupp stack och köpte de! Vi kom tillbaka och såg att några lekte ''pang pang'', och vi joina såklart. Efter leken åt vi glass. Efter glassen börja vi med massa andra lekar som var jätte roliga! Där personer fick gå fram och göra massa pinsamma saker! Mycket skratt! Hahaha. Glömde säga, att vår lärare hade en katt, och alla lekte med henne hela tiden, JÄTTE SÖT KISSE!!!!
Hmm...vi gjorde lite mer saker än vad jag sa.. eftersom vi var ju där från 10.00 till 14.30, hahah, skoj!! Men... det kändes faktiskt bra.. för det var typ vår sista gång som klass då vi umgås.. känns förjävligt att vi ska splittras... suck! Mycket sorligt... men samtidigt får man lära känna nya folk.
Sp1e, kommer jag aldrig att glömma, vi var en gång en underbar klass, nu är vi bara snorungar, hahahhaha <3
Efter att vi stack tog vi spårvagnen tillbaka till stan. Där gick vi runt, och fick se MASSOR med lastbilar med dom som tagit studenten! Jag blev seriöst jätte glad över att få se dom i sina hattar och skriker av glädje!! Jag börja nu seriöst längta till när jag tar studenten!!! Jag är seriös!!!! OMG VA JAG LÄNGTAR ATT JAG DÖR!!!!

Tack för att du läste det här :)

Kommentarer
Postat av: anna

varsågod ;)

JAG VILL MED TA STUDENTEN NU!

Igår så när jag stod i köket åkte HELA danderyds gymnasium förbi i flak! Det var nog 6-7 st lastbilar och de dunkade på med musik för fullt! Jag trodde pappa hade satt på en låt och typ hade fest i huset (hahah). Vi hade stängda fönster men det lät ändå otroligt (snacka om att jag ville stå där och bara skrika ut min lycka!).

Det mest failade är att vi bor ju liksom inte så centralt xD Fast DAGY (danderyds gymnasium) ligger iofs ännu mer borta).

2011-06-02 @ 10:07:52
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback