Skön dag

Min dag började bra med att solen sken i mitt rum och väckte mig. Sen åt jag en bra frukost, sen kolla jag lite på tv och skratta för mig själv. Där efter kolla jag på senaste Gintama avsnittet och kissade på mig av skratt. Vid 15 tiden fick jag sms av min Batman, som jag skulle träffa för första gången i lisseberg. (för er som inte vet, vi började snacka på en sida som nu är tyvärr borta, efter alla dessa år har vi fortfarande kontakten fufufu) ~
Jag åkte till lisse och träffade henne, och hennes två syskon och hennes moster. Det var trevligt med min hjälte Dessi <3 Och en grej som jag blev avundsjuk på, var hennes vackra hår! Gaaah! önska jag hade en sån där fin röd färg, och platt långt hår! <3 Hoppas vi möts någon vacker dag igen Mr(wtf) Batman Dessi <3

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback