OMG....OMG JAG SPYR!!!!!

Asså seriöst...JAG SPYR fyfan va äckligt!!!!!!!!! seriöst..... fcking äckligt som i fan!!
Jag såg nyss en episode av family guy, där Stewie blir äcklad av en grej som Brian visar honom i datan. Och jag kolla först upp de på youtube, där alla människor blev själv äcklade på ett roligt sätt. Så jag bestämde mig för att titta på samma video... ASSÅ SERIÖST JAG VILL SPY! Har aldrig varit så här äcklad förut... jag....asså nej.... fyfan... kolla aldrig på 2 girls 1 cup, ALDRIG... fast jo gör det, så att ni kan bli äcklade på samma sätt som mig..

Kommentarer
Postat av: anna

jag ska INTE kolla xD för jag sitter och äter .. xD



sv: hahah oj tänkte inte på att det är så likt xD

2011-07-03 @ 22:33:36
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback