När jag ''sover'' kan du ringa mig...

Haha omg va lol, jag märkte en rolig grej om mig själv:
Från 2 AM och innan kan människor ringa mig och jag är såhär: nädå, det gör inget, tänkte sova nu, men vi kan prata lite *smile smile*
Men mellan 2 AM och 4 AM så låter jag såhär: Va i helvette tror du att du håller på med!? Jag sover och du väcker mig den här tiden!? För vad!? Du kunde lika gärna ... bla bla *gnäll gnäll*
Efter 4 AM låter jag såhär: Haha ne jag sov nyss bara, men visst kan vi snacka, kan somna om igen sen ba *flummig fniss*
Jag är så oftast (iallfall om människor lyckas väcka mig), än så länge finns det bara 2 personer som har lyckats väcka mig när min mobil INTE är död, lolol

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback