Min låååånga dag...



Jag kan börja med att jag somna klockan 3 på natten. Och sen vakna jag mellan 7 - 8 tiden, eftersom några skulle komma hem till oss och bygga nya fönster. Det kom 3 killar, ingen av dom var riktigt bra bra på svenska, men man förstod dom, de var trevliga och roliga, haha xD De höll på att bygga från 9 tiden till.... klockan 19.00, dom ska komma tillbaka imorgon och fortsätta. Alla fönster är nästan satta, nu ska man bara ''finputsa'' typ.. vet inte riktigt. Men vad jag kan säga är: jag kommer ikväll IGEN sova i tvrummet, eftersom mitt rum har blviti GRYMT mycket värre, ligger trä överallt.. fufufu
Jaja, under dagen så gick jag ut, shoppa lite nya kläder, glada färge (A) xD
Något viktigt jag kan säga: för första gången... har jag TRÖTTNAT på min dator helt och hållet.. jag hade såååå tråkigt med den... jag vet inte vad de berodde på... men jag var var helt....trött, suck....

Det är väl att för idag... jag är dödstrött..!


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback