Har sett den senaste Harry Potter filmen

Haha loool! Innan filmen sa jag allt det här: Jag tycker inte om filmerna så mycket längre, ibörjan var dem braaa, men nu har skådisarna blivit så.... konstiga, fula, pratar konstigt och sen skådespelar dom inte sååå bra.
*går in i bion och kollar på filmen. Kommer ut efter filmen*
Snyft Snyft, Filmen var så braaa! Alla var helt perfekta, jag vill se ALLA harry potter filmerna igen, från när han var barn till nuuu, snyft, jag vill se filmen igen!!

Så man kan säga att jag tyckte harry potter var meh innan, men efter filmen blev jag kär om igen!
Länge leve Harry Potter (lol, ....jag gillade faktiskt inte slutet i filmen, dom såg INGET äldre ut...hahahaha)

Vet ni vad som skulle vara bra? Om det skulle göras en Harry Potter ANIME!!!

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback