Sömnproblem - inga problem! ..eller inte!

Janu! Ni vet vad man säger om sömnproblem. Om du inte kan sova, sov på låtsas.
*host host* Den här veckan har varit rena helvettet.. nästa vecka börjar jag skolan, så jag bestämde mig, från och med den här måndagen så ska jag sova bra tider så att jag vänjer mig. Hmm...hmm...under hela min lediga lov, så har jag alltid somnat 2 eller efter 2 på natten. Men jag bestämde mig för att skärpa mig den här veckan..
MIn vecka har varit såhär:

Måndag - Jag gick och la mig klockan halv ett, lyssnade på musik och sen somna jag runt två.

Tisdag - Går och lägger mig samma tid, spelar nya spelet jag köpt, sen lyssnar på musik. Jag somna runt tre.

Onsdag - Gjorde exakt samma sak som på tisdag, alltså somnade klockan 3.

Torsag (alltså idag) - Januni.. som ni ser har inte så mycket förbättrats? Nejnej...absolut inte! Speciellt inte idag! Idag satt jag och läste en bok och försökte hålla in mina skratt ljud (jag lovar...jag blir galen när jag inte sover), sen märker jag att klockan är HALV SJU...seriöst? ja. Jag bestämde mig för att somna.


När jag lovar att förbättra på saker, så förvärrar jag det xD

Kommentarer
Postat av: anna

OMG GÅ OCH LÄGG DIG KLOCKAN TOLV IDAG! DET ÄR EN ORDER! :D



taack <3 :D självklart är jag sötast (a) xD mhahah man ser knappt att mina ögon är blå xO de ser gråa ut D: AMG

2011-01-07 @ 16:48:56
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: anna

JAAA :D när kommer ni??? vi måste ses! :D :D



vad mkt du kommenterar xD såg en kommentar, svarade, kollade igen och då var det massa mer xD

2011-01-07 @ 16:52:01
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback