One Piece - Bleach

Två av de mest kända shounen manga: One Piece och Bleach.
För många veckor sedan kom det nyheter om att One Piece storyn har bara kommit halvvägs och kommer fortsätta 10 år till. Läste nu att Bleach också har kommit halvvägs och ska OCKSÅ fortsätta 10 år till. LOL, jag kommer vara 26 år när jag läst klart dessa serier xD

Nej men det jag vill säga nu är... JÄÄÄkklaaar vilken stor skillnad det är på reaktionerna xD One Piece fans älskar one piece, och dom flesta hatar bleach. Bleach fans älskar bleach och dom flesta hatar då one piece. (jag gillar båda serier, lol xD). Men nu till påängen, det här är deras reaktion, sammanfattat det kort:

One Piece = ''OMGG!!! jaaaaaa, 10 år till av one piece !!! shit va bra asså!!! Följa deras äventyr i 10 år till, hel grymmt, älskar fan hela storyn!!! Kan inte vänta <3''

Bleach = ''VAAA!? men vafan är det här!? jag kommer ju förfan vara 26 år då!!!?? Jag kan inte vänta!! Asså herregud... Kontakta mig om 10 år så läser jag denna då..''

Skillnad? xD Ohhhhjaaaa.. hahahaha xD jag skrattar verkligen.. jag är faktiskt glad över att Bleach också kommer fortsätta 10 år till :D det är ju tråkigt om det bara tar slut.. (A)
One Piece kan man läsa 10 år till, 100% ! Jag menar..det har gått 10 år, och nu har one piece kommit till hälften, nu är hälften kvar, alltså 10 år xD


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback