Kuroshitsuji is always somewhere in my mind



Jappjapp, nu igen tänker jag på Kuroshitsuji.. HÖHÖ ~

Jag älskar verkligen hela serien.. fast säsong 1 är fortfarande bäst! xD Säsong 1 är mer..bäst story medan säsong 2 är mer...fanservice xD MEn vem gillar inte fanservice? 8D Jag vill nu igentligen att det ska komma en säsong 3.. som visar vad som händer med Ciel och Sebastian efter att Ciel blivit demon.. höhö (A) x3
Nu när animen är slut, så håller mangan fortfarande på. Det är en stor skillnad på dom i storyn än så länge. Jag gillar även mangan rätt så mycket <3
Imorgon efter skolan hade jag tänkt åka till Sfbokhandeln och köpa 3 Kuroshitsuji böcker (fast på engelska heter dom: Black Butler). Jag längtar som FASIKEN! xD

Jag älskar SERIÖST: Ciel & Sebastian.


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback