Jag kom på något jäkligt bra..

Ni behöver inte ens gissa! Det handlar om anime!
Den här gången, den allra FÖRSTA anime killen jag blev kär i någonsin. Jag minns hur allt började också.. jag kom ihåg allt nu! Den första anime killen jag blev seriöst kär i var Dark, från D.N.Angel!
Den animen hade min syrra i sin dator. Och vi började se på den tillsammans. Så fort jag såg honom, för första gången (som var SKIIIIIIIIIT länge sedan) blev jag galet kär. Tro mig... jag ville för fan se samma episode om och om igen xD Men såklart lät hon mig inte... Men jag var seriöst besatt av honom. HAn var den FÖRSTA som jag blev SERÖST jätte besatt av xD Och nuförtiden...har jag många xD loool
Här nedan kan ni se bild på honom xD


Asså han är den FÖRSTA... jag blev chockad för att jag plötsligt fick tillbaka det minnet.. jag hade aldrig blivit kär i någon karaktär innan, men då kom han fram (och jag blev snabbt en galen liten unge som ville se honom varje sekund) Jag kunde inte kolla på episoderna själv under den tiden..eftersom jag hade aldrig använt datorn då.. tror jag xD Minns inte särskilt mycket... men ohh...jag känner mig så glad och stolt över att det är den här killen xD
....fan....det här inlägget låter som om han var mitt första ligg XD så jäkla fail xD


cyaa

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback