Helt Random och helt Kul ... or not?

AAAHH.. jag känner mig vilse.. jag har nu bestämt mig för att bara skriva upp en lista här på bloggen för att…ha de här bara xD Det kommer vara lista på anime, manga och spel som jag gillar extremt mycket och som jag aldrig kommer glömma! (bara namnen, så…för er som inte orkar, eller för er som inte kommer fatta ett skit nu, chas! owo xD)

Kuroshitsuji
One Piece
Majin Tantei Nougami Neuro
Nabari no Ou
Durarara!!
Baccano
Liar Game
Fairy Tail
Beelzebub
Code Geass
Katekyo Hitman Reborn
Dragon Ball
Pandora Hearts
Rave Master
Soul Eater
Tekken
Final Fantasy
Umineko no Naku Koro ni
Death Note
Persona
Mitsudomoe
Idolm@ster
Pokemon
Digimon
Doubt
Judge
Bleach

(Ingen speciell ordning, det är bara I den ordningen som namnen dök upp I mitt huvud idag)


Kommentarer
Postat av: anna

i dont get it D:

2011-01-05 @ 12:33:20
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback